..

недеља, 3. јануар 2010.

upoznavanje sa zenama preko neta

Поздрав, свим читаоцима ИСС сам јако велики фан на овом сајту (асекссториес.цом). Веома сам много заинтересована да прочитате ове секси приче. Желим да кажем мој прави искуства са чудним особа које уопште не зна за мене, будите стрпљења да читате моје приче, јер је дугачка прича.

Пре свега желим да представим само мој. ово је срее из Андхра Прадесх. Ја сам у доби од 30 сада. Ја сам леп и има леп личност са 5фт 7 инча и веома јак сексуални драјв и имам леп курац тешко угодити и да задовољи све жена жудња за секс ..

Ово је моја прва прича уритнг овде па ако неку грешку молимо Вас, опростите деарс.
Licni kontakti preko interneta
Имао сам завршио МЦА у Визаг цоллеге.афтер да сам радио у МЦА колеџ у близини Визаг. тако се десило у месецу Нов 2007 гледам да сам у магзине Кроз иде оглас, који госпођи која је потребна млада младожења 38 година од њеног мужа је истекао и има 2 деце студира један је 10, а други у 7.. тамо сам приметио да она ради у салон лепоте Хыд.

Од тог дана сам јој послати СМС редовно да јој број мобилног телефона који је дат у магзине. али немам храбрости да разговара са њом као што она може да ми псовати. али ја користи за слање СМС-а врло цесто добре смешне смс поруке. то се дешава већ дуже време. у знаци док сам био у веома чврст распоред као и ја у невољи, мој љубавник је умро (то је друга ствар) и да ја не одем на колеџ за 2 месеца. у време мог љубавника у болници 26 дана колеџ за управљање где радим да ми неке финансијске помоћи у повратку тако да је нисам оставку на мој посао после 2 месеца сам у мој тесан распоред за завршетак наставног плана од 25. априла као што сам ишао на колеџ по феб18. у значи док сам у мојој припреми за наставу на мој значи док ЈА донт користите мобилни такође.

У том тренутку када сам добио позив са другог броја и упитао зашто Ур позива на тај број, а она каже да, ако они с виде своју децу како би они реаговали она пита. Рекао сам да нисам сендин гр било ружних речи баш сам смешан слање СМС-а. Ок тамо завршава том питању до 30. априла.

По завршетку наставног програма моје ЈА је отишао за корекцију место за степен и након што сам отишао за ПГ месту. У то време сам скоро 10к у мојој руци. једног лепог јутра сам добио СМС да је у невољи, тако жели да разговара са мном. јер ја нисам говорио да је време са њом видиш да је порука коју сам јој зазвонио мобилни што јој је тешко. Онда је само насмеши и каже да жели да разговара са мном јер ја не причам са њом мада она ми звони. У реду онда шта желите упитала је. онда сам одговорио да сам видела Ур Ур број који траже младожење онда је рекао да није дао је и замолио да се не позива је после штићеника. Питао сам зашто не можемо бити пријатељи. за које је доеснот одговор и она исекли позив.

Време иде за крај маја. онда сам оставку на мој посао и оставио места и долазе у мој родни. тако да сам потпуно сам слободан онда сам почео да позива своје редовно спокес и она са мном. онда правимо сами увод оно што радите с. После тога он Јун 5 ни8 сам добио позив од ње да ме назове после 10 часова. Рекао сам јој да сам њен позив после 10:30 часова. онда сам је позвао у 11 часова у то време је спавала и подигните је позив за један прстен. опште ствари смо разговарали и она је све рекла Абт јој да је она удата да особи која је на 40, он је Говт запослени и он је некакав луди кад је у 18. свом родном нарсарао Пета је њено име је јыотхи. после удала се сели у Хыд како јој муж ради у сецретриат. Мислим да сам убијање времена. умро је са нека врста болести у околини 21. 2007. сада она је сама са својом децом раде салон лепоте у Хыд.

Након разматрања све то на мој шок рекла да јој недостају неке ствари. Питао сам је шта је пропустио. онда је одговорио ништа. Рекао сам јој да је Ур мој добар пријатељ желим да поделим Ур тешкоће. онда је рекла да јој је нестало њеног сексуалног живота. Питао сам како У Р контролу Ур себе. а она је рекла да није спавао у ни8 размишљања свих инцидената који су се догодило у њеном животу. онда сам питао да ли би било помоћи да се проблем реши. У она пита како решити? онда сам одговор плс да ме зовете кад Ур ми је досадно тако да сам се У опустите. на том ни8 обоје смо говорили ЕУ 5 О сата ујутро. у знаци док ми је говорио о оба пола и питао сам је величина? она је одговорила да јој је величина 34Д. смо управо за телефонски секс, док у то време. пре свега, она је стидљива да има да разговарате са мном јер сам млађи од ње. Рекао сам јој да се задовољи са мном ја сам Ур пријатељ и да сам веы много далеко, тако да У У смело да разговарају са мном.

Ово се дешава и након 10 дана је тражио да она жели да ме види. онда сам јој послати своје фотографије да јој адресу. после гледања моје слике

она је веома срећна, а она веома је слободан за разговор "све врсте ствари. Нисам добио прилику да је виде. Једном сам је видео на ТВ. она

добро изгледа са лепотом места у близини горње усне. после тога неко време обоје смо с редовно говоре један дан она ме је замолио да јој у сусрет.

онда сам јој рекла да не би брзо одлуку. у нашим редовним разговорима смо дошли до одлуке да се ожени. онда сам рекао плс чекање за

док смо донот сусрет одмах желимо да петља ствари све регадинг нашег живота онда можемо испунити. али она тражи да се састане

јој онда смо одлучили да се састане 12. јула. у значи док сам јој послати један мобилни као и ми с таликинг много мој рачун иде око

100 рупија дневно одлучили смо да се ослањају.

дан на којем смо одлучили да се сусрет са њом је дошао, отишао сам да Хыд на раног јутра, отишао сам да мој пријатељ собу тамо сам добио

пртљага, а ја сам веома нестрпљиви и превише, али је због њеног доношења хране и да одустанем да јој дете колеџ смо дециеде да се састане

у 12 часова по кукутпаллы ја знам где је њен син студији једноставно сам да иде на колеџ у близини, а ја сам у потрази за њу на том месту. у 12:15

ам је дошла са својим дететом ручак сам јој гледано из дуге како би потврдили да управо звони њен позив. она лифта позив и упитала

где је У Р.

Рекао сам јој да дође неки испред, тако она може имати неки видљиви како је видела моје слике. Ок сам је поздравио и дао сам јој црвену ружу, а неки

цхоцлатес. Сам седео иза ње она је за вожњу, док сам јој иза активног Хонда. Ја само да приклијештити јој задњицу и зашто сам говорио У

Р нервозан. она уопште није верујући шта се дешава. онда сам срее рекао је Урс плс кул Донт бити нервоус.тхен смо обоје иду на ручак у

рибљи ресторан у близини амеерпет земљу. ту смо имали ручак и ми преселили и да су неке самотно мјесто за разговор. Онда смо отишли на

парка Лумбини тамо нисмо нашли место да седи тамо сама сам јој пољубац на њеним образима, а затим на уснама, док нико

уаыцхинг.тхен преселили смо се тенк Бунд тамо налазимо клупи смо седели близу ње и после неког времена смо прилагођен ближи једни другима и

седим лево да је на тај дан је носила сарее на мој захтев. Ја померим руку преко њене блузе и почела притиском јој будала.

она је само оплакивање среееееее среееееее нот то да урадим, али је она ужива све то. што је веома мало промета подручју тако да смо само померило се са

ту да сањееваиах парка. смо онда обе имају седиште у близини великог стабла смо с седи сасвим супротно једни другима.


тамо сам љубећи јој руку после тренутка сам да јој руке притисните мој курац. она, пре свега, притисцима као што је она хтела да веы много

жељно онда одједном она беганс за плакање. Питао сам зашто она плаче? одговорила је она не осећа кривим за то с млађе особе.

тако да сам уверен и контролише је. онда донот говорили за 10 до 15 минута. онда смо се преселили овде фромт до 7 часова. она ми је пао у

бусстоп јер желим да идем јеедиметла индустријске непокретности. ту смо лефтед са Пријатно вече. смо планирали да идемо за силпарамам близини града хитец

тог следећег дана. Сам стигао надомак своје место О за 11 сата и ми смо ушли тамо силпарамам такође смо пронашли диднот лепо место да се

тлакс. тако да смо само ундеред тада место коначно смо добили место које тамо седе и погледа за неко ближе нама. онда смо потврдили

не постоји једна близу нас, али ћемо наћи неко је у грађевинске радове, али је далеко од нас.

она само јој главу на моје крило и да спавају. онда сам се изненада ставио своје руке у њену хаљину и покушава да јој се будала

од хаљина, а да ради сам царерессинг притиском јој будала она је на небу, као што има додир људи на том месту за дуго

али неки како се то узети и да сам узео у уста. тада су радници парка апроацхинг за нас за свој рад. Одмах сам се

јој да буде правилно и само говоре зашто су ови људи узнемирујуће. Р смо ту за неко време и оставили смо да се место око 5 часова у

вече. као да је субота дан као и она има неки посао смо одвојени од 6 часова, на њено место у близини. Сутрадан смо одлучили да идемо

да се паркирају у близини кпхб бусстоп. онда смо се срели тог дана у парку смо управо тамо неке тифифинс су ми диднот добити слободно место, као

да је недеља смо с тамо за један сат и једноставно лефтс да се састане наредног дана.

док сам на путу до моје собе сам добио позив из своје куће, која је моја мајка у хоспиртал као она учини за рад

аппендицитиес. тада сам рекао мом оцу да идем сутра ујутру. Цалле дхер онда сам и рекао за ствар, онда сам рекао ИА м

покретни Ја ћу бити са бак ускоро.

али због пословања у мој родни сам у стању да преместите више од 20 дана. Ауг 8 као и на њен рођендан жели ми бити тамо код ње

место на тај дан. Одједном сам рекао мојим родитељима да сам неки рад на Хыд тако да одлазим а вратити ускоро. Почео сам на Ауг 7 и

сам стигао у јутро у 8 Хыд. одлучили смо да задовољи као наши уобичајени пут 11. овај све зна да мој пријатељ где сам био и остајем

је лице које преда мобилни да јој и он је прва особа која је видела. она формално пита да јој ручак са нама. како је


ради јхе рекао да ће се придруже до 1. О такта онда сам се једноставно пресели у своје редовно место у близини кукатпаллы тамо сам добио торту за њу и

цвећа и свећа око Цадбуры цхоцлатес искушења. је постигнут на том месту, као и обично од 12 тамо смо се преселили у Ср Нагар парка

ту смо седети за време рекла да је она има неке главобоље од јутра. опуштање после ми само преселио одатле
Upoznavanje sa zenama prekeo neta je prilicno lako.
Ресторан има мој пријатељ чека ручак смо сви тамо на почетку ћу јој да смањи колач у ресторану играјући музике.

након ручка је отишао онда смо обоје уентт да заправо силпарамам заборавио сам да кажем да је то Кишни дан. како бисмо постигли неки тамо

у свом бициклу тамо опет ћемо тражити место, јер је тешка киша.