..

субота, 9. јануар 2010.

Licni kontakti Nis

To je bio moj prvi tokom ljetovanja jer bih otišao na fakultet, kada se to dogodilo. Sam otišao u grad jedne subote popodne da se neke CD-e, kad sam vidio ulicom prema meni moj francuski učitelj od škole. Općenito mi nije stvarno kao što je sastanak nastavnika moj stari, to je uvijek malo ak se liječe uobičajeno od strane ljudi koji su bili autoriteta za mene samo kratko vrijeme prije, a čak i ako gospođa Woodcock (ona je francuski, ali je u braku engleski tip) bio je daleko privlačnija od drugih s njom dugo plavu kosu, velike grudi, pjenušava oči iza nje crne naočale s ivicom, a prije svega joj seksi francuskim naglaskom, bio sam još uvijek nisu previše zainteresirani da joj u susret. Ali bilo je prekasno, ona me je uočio, a to će biti grub pokušati pobjeći.
"Hi Jack", kazala je, joj mekan kontinentalne presti već šalje drhtavice dolje moje kralježnice, "Kako ste?"

"I'm fine thanks Gđa šljuka," odgovorio sam, pokušavajući misliti na način da biste dobili daleko kao brz kao moguć bez da bude neuljudan.

"Možete me zvati Chantelle sada, Jack", ona nasmiješi. Počela je molba mene kako Uni je bio, i otkrio sam joj iznenađujuće lako razgovarati, dok smo Mora da je razgovor za desetak minuta. "Oh merde! Žao mi je, samo sjetio mog parking kartu 'idući u trčanje u pet minuta ... Hej, da li bi željeli doći za nešto za piće? Volio bih čuti više o tome što ste bili do at sveučilište. "

"Pa, ne znam ..."

"Oh, ako youve 'je dobio druge stvari koje treba napraviti, I don't mind, to je samo kao da sam to čuti od mog bivšeg učenika. I Ivana, znaš, moj muž, je daleko za dva tjedna, pa bih kao društvo, samo za jedan sat ili tako, i mogu vam kap dom kasnije. "

"Yeah, OK, rekao sam, shvativši sam imala ništa bolje napraviti, a da sam zapravo prilično uživao je društvo. Pa zajedno smo otrčali su na parkiralištu, a kada u automobilu nastavak našeg razgovora od prije, to je gotovo kao što je u razgovoru s jednom od mojih prijatelja. Voziti nije 'činiti se da se jako dugo, jer je povukao gore ispred prilično mala moderna kuća, najavivši da bih stigao. JA slijeđen njoj iznutra, primjećujući kako se čiste i uredne i uncluttered je u odnosu na naše kuće, samo nekoliko slika i slike na zidovima s jednim ili dva ukrasa, kao i ona me je vodio u dnevnu sobu i pozvao me da sjedne na blijeda bež sofa.

"Što želite popiti?" rekla je. "Ja nisam vaš predavač na više, tako da mi možemo ponuditi alkohol. Kako o pivu?"

"Piva bi biti sve u redu hvala", odgovorio sam, i ne bi mogli pomoći bulji u njoj iza kako je hodala dalje u kuhinju, tanki materijal joj skut ne radi puno da prikriju svoj oblik. Iskorištavanjem joj se iz sobe, ja sam preurediti tako da ako sam dobiti erekciju da bi bilo lakše sakriti, kao da je zadnje što sam želio da se dogodi, i pokušao prisiliti sebe da prestane razmišljati na taj način izbjeći stid, iako se dokazuje da je više ili manje nemoguće. Samo nekoliko sekundi nakon što bih ja preuređene, Chantelle vratio sa dvije čaše piva, predaje jedan do mene, a onda je sjeo samo palac ili tako da od mene s njezinim, i opet ćemo ponovno govoriti.

Ovaj put ipak, ubrzo sam pronašao je malo teže, tako da se osjećaju prilično lagodno, kao što je ona uvijena oko mi je lice, jedan koljena savijena se na kauč i četkanje protiv moja bedra lagano, dok je ona podržava svoju glavu o lakat joj počiva na natrag, i zabode joj grudi zavodljivo prema meni. Sam koncentrirana na moj pivo, uzimajući više i više nervozan, i tako pije puno brže nego normalno, tako male količine alkohola ići u mojoj glavi daleko više nego što bi normalno, radi mi najbolje sakriti hard-on koji je u rastu moje hlače. Kad bih završio moju čašu i počela se pitati kako sam mogao uljudno pitati da ide kući, osjećao sam se natrag u svoje ruke na mom obrazu, lagano mi se okreće svoje lice.

"Jack", kazala je, njen glas nešto više hrapav nego obično, a njezin naglasak malo jače, a njezin prilično sivo-plave oči uprte u mina kroz svoje naočale, "Ja nisam vaš predavač na više, tako da ti nadu nemojte mi umu govoreći ovo: otkad ste prvi ušao u mom razredu prije tri godine, vi ste napravili ... moja osjećati, dobro, uspaljen! " Moja usta otvoriti malo pao, gawping kao idiot. "Bio je to glup ja znam, ti si bio moj učenik, pa sam morao zanemariti, da ga ugušiti. Ali sada ..." Ona je naslonila dalje naprijed, joj nos skoro dirljiv mina, i prošapta: "Sada vas mogu imati."

Usnice gurnula protiv mina, a na moje čuđenje osjećao sam se ja ljubljenja leđa. Ona je moju čašu iz moje ruke unresisting, kao i njezin jezik gurnuo svoj put u moja usta, ona je donijela moja desna ruka gore i stavio na jedan od svojih velikih, čvrsta prsa, cijeđenje to zbijeno na nju, a zatim naslonjena bliže, još uvijek ljubljenja me, stavljajući ruku oko mog struka, dok je s druge strane stroked leđa od moje glave. To je sve takve iznenađenje, potpuno nerealan i snova situaciju, da sam ja samo neka idu, ljubljenje leđa i osjećaj joj tits, dajući kontrolu nad svojim instinktima i moje, toliko da kad je ona sjedila leđa i izvukao moju glavu u svoje kalavost, naložio mi je da isiše joj bradavice, nisam oklijevao, te postaviti oko unbuttoning joj bluzu. Došlo je do kraće kašnjenje kao što sam fumbled oko leđa joj grudnjak, ali sam ubrzo otkrio da je kopča sprijeda, a objavljen je lijep simetričan D čaše, i počela nježno lizanje i ljubljenje površine,
namjeravaju raditi do bradavica.

"Oh, no Jack, a ne kao što je to", Chantelle je rekao mene. "Želim da sisanje ih teško! Budi grub sa mnom, moj muž je onaj koji ne tenderskoj ljubiti."

Dobivanje više okrenut na temelju po minuti, sam poslušao, a isisan kao tvrdo kao JA mogao ih osjećaj postaje čvrsta i uspravno u moja usta, sve vrijeme cijeđenje ovisno o tome što jedna moja usta nisu bila je osvrćući se na moje slobodno sa strane, uzimajući kao grublje ona uputi, i moja vlastita montaža dobivanje teže svaki vrijeme ona gasped exclamations na francuskom između redova. Nakon nekoliko minuta, ona mi je potisnuo protiv kauč i straddled moje krilo, tugging na vrhu i moja mi govori da podigne moje ruke gore, što sam malo nevoljko, kao što sam bio malo nesiguran o mom mršava prsa, ali jednom ona je rodila nije ništa komentirati, ali samo poljubi svoju put prema dolje ga, klizna glatko leđa od moje krilo da između mojih nogu i počeo unzipping moja leti.

"Mmm, Jack," rekla je, podižući glavu do pogledaj me kroz svoje naočale kad je imala moju uzdignut kurac u ruci. "To je kao dobar kao što sam ja zamišljala! Ive 'bio čekivanje za ovaj trenutak od kada sam prvi put vidio te dobiti stiffy u klasi".

Uz to joj je lizali dugi crveni jezik se vratilo, i morao sam gledati daleko da to čepljenje svi završavaju tamo i onda, osjećaj je krug polako greben, a zatim vlažnom topline njezina usta kao i ona mi je iznutra. Ne gnjavi sa puno sensuousness, gospođa Woodcock bobbed gore i dolje sisa dok sam bio tako teško kao što sam ja eventualno mogao biti. Odljepila i ustala, uzimajući off joj suknju i klizne iz njezine gaćice, bacajući ih na stranu da bi se otkrilo joj maca shaved bald tada u potpunosti, još uvijek u njoj crne cipele s potpeticom i otvoren bluzu, ona straddled moje krilo ponovo. Ja staviti moje ruke na njezina struka, a ona ih gura joj stražnjica, a zatim s jednom rukom na moje rame za stalni sebe ona se koristi druga držati moje podizati kurac u položaju kako je ona polako klizila prema dolje na njega.

Chantelle Mora da je trideset pet ili trideset i šest godina kad se to dogodilo, tako da možete zamisliti da ona nije bila široka kao djevica ili tako nešto. Također je bila stvarno jako mokro, koji je bio blagoslov jer ona mi je počela jebeno stvarno jako teško, mi govori da zabode se teže i teže, njezine velike grudi trese i odbijajući se međusobno točno ispred moje lice. Nakon nekoliko minuta je pomaknut stranu, mene vuče s njom, tako da sam bio na vrhu, zabadanje u i iz nje jednako brzo kao što sam mogao dok radiš moje najbolje da prestane orgazam zgrade prerano. Tako sam mogao dublje potisak, ona je povukao svoje noge gore pa joj cipele su joj iznad glave, i počeo ukazivanje joj klitoris, svojim oplakivanje žbukanje joj upute kako se jebeno teže sve više i više nejasan.

"I'm gonna cum uskoro, gospođa šljuka, mislim Chantelle," ja gasped kad sam osjetio stvari uzimajući u blizini izvan moje kontrole.

"Još nije Jack, odgovori ona odmah, i uvaljen mene daleko. "Koristite usta i prste, Ive 'je dobio više za vas učiniti još."

Poslušno sam dolje na koljena i počela preklapanje na njoj gladak mokro dijafragma, nakon njezine upute i kreće prema gore da bi joj lizati klitoris, koji je natečeni i lako za pronaći. Izrada male, brze krugove sa usnama mojim, moje pravo ja gurnuo srednji i kažiprst unutar njezina pička, zabadanje ih unutra i van kao što sam bio sa mojim kurac. Odjednom, ona zgrabila moj ručni zglob i to maneuvered okolo, pozicioniranje moj prst u njoj sve dok sam mogla osjetiti vrsta malih humak od mesa sa mojim prstima.

"Da, postoji, igrati se dječak, samo nastavite stroking da, ona mi je rekla, a potom uhvatio moju kosu s obje ruke da me drže na mjestu tako da sam imao izbora nego da bi joj liže i siše klitoris.

Gurnuo je čak i dalje u njoj maca koje joj noge koja je omotano oko mojih leđa, pritiskom na moje obraze na svoje meke, lagano debela bedra, moja ruka je bio namočen prisutan prema dnu moje brade i vrata. Bez upozorenja, Chantelle zabode joj bokovi prema naprijed, i neka se nisko jaukati, diže u volumenu u krik, a onda kao da je promijenila u nizu čudnih oštrih piskav yaps uslijedila više zatezanje moans, topla tekućina prsnuti od nje , šiklja na moje prste i struji niz moje ruke i na mojim prsima.

Ruke su trese, ali još uvijek mi guraju u svoje prepone kao i ona climaxed, tako da moja usta skliznuo klitoris joj otvaranje i dobio sam zalogaj što sam ubrzo shvatila su joj sokove (a ne ono što sam se isprve bojali), kao što sam svjedoči moja prva ženska ejakulacija. Činilo se ići na više od minute, možda čak i više, vruća tekućina šiklja niz moje grlo, ali joj hvat postepeno opušteno i sam bio u mogućnosti disati. Sam to povući se u potpunosti, ali je zadržao držite moje kose i potresla glavu.

"Uh-uh," rekla je ona, još zadihan, "Vi držite mi jesti, ponedeljak chère, te držati tvoj jelo kuja od francuskog učitelja dok sam reći stop, nećete požaliti."

Na taj način nastaviti da joj jede iz nisam, guraju dolje off joj još uvijek hiper-osjetljiv klitoris da srkati sokove iz njene usne. Rukama se preselio na vrhu moje glave i gurnuo mi dalje i dalje, sve dok prije sam ga znao mi usta bila na razini s njom puckered tijesnim magarca rupu, a pokušao sam sebe odgurnuti opet.

"Ne, ne, ne, ne, ne," rekla je, re-zatezanje joj hvat. "Želim vam da se moj magarac rupu lijepo i mokro, tako da možete dobiti iznutra."

Nešto se pobunio, ali je nevjerojatno uključen, odlučio sam da ne prođe gore kao priliku da se, uvjetno i ispružio je moj jezik ponovno. Srećom, ona je bila vrlo čista, tako da sam dao u moje želje opet i počeo da zaokružite joj zbijeno ulaz, koji je u stvarnim činjenica već prilično mokre od svih koje su imale vaginalni sperma prolijeva dolje preko njega. Chantelle je počeo ponovo uzrujati, guraju moje lice u njoj tako da je moj nos je pritisnut u svom vlažnom vaginu i moj jezik iščašenje pravo unutar joj dupe.

"Sada slušajte Jack," rekla je nakon Htio joj je lizanje anusa za dobru nekoliko minuta. "Im 'idući u pustiti te jebati moje dupe sad, ali želim da me jebati teško. Želim biti hitar okolo i tretira kao prljava kurva, tako da ne držite leđa sa svojim jezikom ili bilo što. Je veux Sentir comme une pute, kao što je kurva, u redu? " I nodded, a ona je sjedila gore i sišli kauč, uklanjanje joj bluzu pa je ona bila potpuno gola, ali za nju cipele, uzimajući dolje na ruke i koljena. "Oh, još jedna stvar Jack. Ne želim da cumming inside me, želim to učiniti u moja usta, da je u redu?"

"Da, Chantelle," odgovorio sam, i tada je počeo testiranje joj rupu sa mojim prstom da vidim kako je bila široka.

Ona još uvijek nije raskliman previše, pa sam mokrim dva od moje prste i njima gurnut unutra, klizne u njima i iz nje toplo dupe, potom cijeđenje još jedan u drugi, a zatim, držeći mi kurac hard sa moje druge strane. Nakon što joj se činilo sfinkter dovoljno opušteno, odlučio sam ja bolje bih se spustite na posao, pa sam pljunuo zalogaj sline na njezin stražnji ulaz, te se širi okolo, onda je jednak na moj kurac. Kleknuo sam iza joj malo velike, zreliji, iako sigurno nije klonuo iza, i ja postaviti. Guranje moje kukova prema naprijed, dok pritiskom na dolje na moj kurac s moje strane, ja prisiljen my way unutar joj, joj sfinktera zbijeno oko mene i slina nije sasvim dovoljno da ga jednostavno ulaz, trenje što joj kriknuti u malo boli, ali ona je inzistirao sam i dalje.

Isprva mi udaraca bili spori i teško, ali je na kraju postao lakši, a ona je vikao na mene da ide brže, tako da sam Sped gore, a počeo je slap koji joj dupe obraze, malo neodlučno za početak, ali kako je ona u moaned zadovoljstvo sam stekao u povjerenju, šopanje je teže i teže. Uskoro zrak je bio gust s njom krikovima i glasno cmok moje ruke na njoj sada rumen stražnjice, i dobio sam više u moju ulogu, nazivajući je prljava kurva kao što sam udario moj kurac joj anus.

"Ti si prljava drolja", Rekao sam joj, nagnut naprijed i vučenje na leđa joj vezao kosu, "Ništa ali sperma dumpster."

Ona roared u slast, i uzgojenoj gore tako da sam mogao provući joj tits s leđa, stezanjem s jedne strane stvarno zbijeno na jednoj i štipanje bradavice teško dok je još šamaranje joj iza, ostavljajući druge dojke u jeku mahnito iz naše pokrete tijela. Sam joj gurnuo leđa prema dolje opet, moja ruka na strani lica, brušenje drugi obraz na tepih jer joj ruke bile previše zauzete videći da joj klitoris joj držati gore, izbacivši svoje čaše od centra.
Licni kontakti iz Nisa su ok.
Postojao je samo toliko toga sam mogao uzeti, pa sam mogao osjetiti orgazam zgradi da neću biti u mogućnosti da sadrže ovaj put, pa sam joj izdvajali do njena kosa još jednom, i povukli potpuno. Najam kleči gore i zasjesti protiv kauč sam potisak moj penis u njezinu željan usta, i dalje drži joj kosu. Toplina joj vruće mokro usta sa svojim jezikom swirling iznad glave je bilo previše za mene, a ja eksplodirao gotovo odmah. To su joj malo iznenađenje, a ona uguši sjeme vođenje lopte prema dolje njoj brada i privremeno ostavljajući ići od mene, pa lijevo objektiv i crni okvir naočala joj je napravio oblačno do sljedećeg špricati kao što sam ejaculated u njezino lice. Ona se brzo oporavila, te je nastavila sisanja, što me stenjanje u ekstazi dok je moj orgazam produžen za ono što se već godinama, guta gotovo sve. Kao što sam do kraja, ja izvukao iz usta i stisnut posljednjih nekoliko kapi na sperma joj velike, prekrasne grudi prije nego je završila