..

четвртак, 7. јануар 2010.

licni oglasi i kontakti beograd

Pozdravljamo vas na koji god dio svijeta ste i. Moje ime je Liam i u ovoj seriji erotske literature, ja ću biti vodeći vas kroz neke prilično fenomenalan seksualnih iskustava koja su se dogodila tijekom mog teen godina, svaki je od od njih na temelju stvarne događaje (nadamo se i moje pamćenje služi mi desno).

Moje prvo seksualno iskustvo datira još mnogo godina, malo prije mog trinaesti rođendan. Prije nego što zaronite u desno s odlučan detalje, neke leđa priča.

Kao dijete, bio sam prilično plah jedan. Ja nikada nije bila osobito popularna i unatoč što ženskih prijatelja, nikad stvarni djevojka sam mogao nazvati svoje vlastite u suprotnosti s mojim poznanicima, koji bi često pohvaliti i svojih iskustava. U posljednjih godinu dana na moje prve škole, sam nikada nije bio posebno atraktivan. Bio sam osamljen, čežnja za ženski partnerstvo. Stavio sam na prilično malo težinu te godine i došao do spoznaje da su djevojke bi pokazati više interesa ako sam štagalj neki funti i dobio u dobrom stanju. Tako sam počeo udarajući teretanu i ni u kojem trenutku, ja dokučiv moj cilj.

Do tada nisam promijenio školu bio sam u velikom fizičkom stanju. To međutim, nije riješiti moje probleme. Bio sam bespomoćno sramežljiv, ne može razgovarati do pola ljudi na moje nove škole, a ja je kratka, koji je bio ogroman udarac za seksualnu vjerodajnice. Samo dvije cure koje sam ikada razgovarao sa u prvu godinu gdje se zove Linzi i Eleanor. Njih dvoje su bili potpuno nerazdvojni prijatelji koji bi svaki sat se vidi u kutu sobe giggling među jedni druge. Njihovo prijateljstvo je krug u izolaciji od ostatka škole i oni rijetko bi se vidjeti pored ili u razgovoru s drugima. Onda se dogodilo i nešto u smislu, oni su me pustiti u njihov krug.

U svojoj prvoj godini srednje škole, moja grupa učitelja, uključujući dvije djevojke je poslan na hillwalking izlet u Pennines, što je nisko planinski lanac u Sjevernoj Engleskoj za one koji nisu svjesni.

Rečeno nam je da odaberete partnerima i otada moj najbolji prijatelj preselio tutor grupa, djevojke izjavio je da bi me održavaju tvrtka na putovanje. Oni su oba jednake visine, malo viši od mene. Obojica su bili odjeveni u suknji, flaunting njihov sjajan duge noge i mjehurić pušaka. Sjećam se namjerno zaostaju da biste dobili dobru buljenje. To je prilično pogled. Eleanor je dugu, plavu kosu i velike plave oči. Linzi je malo više sigurni jedan, brineta sa koketni, bezobrazan osmijeh ona često bih poslati moj način. Obje sa nevjerojatnim tijela čizma. Našao sam ih oboje jako slatka, ali mi jednostavno nije mogao da u riječi. Eleanor osjetio iste nazad, nisam mogla reći. Linzi često bi joj dosađivati kod mene govoreći joj 'pričini mi' joj se crvenjeti uzrokujući masivno. Pomislio sam da ako postoji bio je jedan od ta dva imao sam pucao s, to je Elle.

Imao sam čuo joj rekao za vrijeme igra istine ili se usudio na bus doma, ako je ona bila uhvaćena na pustom otoku s jednom dječak u naše godine, to bi mi se jer sam bila "najljepša". To su sve zeleno svjetlo za mene, pa sam uhvatio trenutak nasamo s njom, ja pozvan na hrabrosti da joj pitati na datum sorti. Plan je bio da bih se ide na lokalnom bazenu. Ja bih zamolio izvorno ići u kino s njom jer je intimnije, ali budući da se već planira ići na bazen s Linzi, dva plana spojene.

A uz to, imao sam zapečaćen dogovor. Osjećao sam se poput pucanja u slavljenički ples. Bio sam presretan i nisam ga sakriti vrlo dobro. Mislio sam na kraju, ja bih imati nekoga. Ali sam bio jako zabrinut. Vidiš, ovo je bio prije nego sam prvi put imao masturbated. JA nije 'ravan znati kako to učiniti pravilno na vrijeme i zbog toga, ja bi se stalno slučajna erekcija tijekom dana najviše nezgodne puta. A ja ne mrziti se hvaliti ali unatoč tome nije ni to shvatio na vrijeme, bila sam prilično dobro obješen za nekoga moje dobi. Vanjska strana od znatiželja, JA mjerena svaki tako često. Sjećam se noći prije nego što sam otišao na kupanje, bilo je pun 9 inča, kada sam vidjela Heather Graham u Austin Powers 2. Dobrim vremenima.

Sljedećeg dana, nakon dugog dana za pokušaj prikrivanja moje hiperaktivne penis za vrijeme nastave, to je konačno vrijeme za kupanje. Dvije od njih već su stigli tamo prije mene, pa sam otišla ravno u.

Elle je i sama dizanje iz bazena kao što sam ušao. Gledao sam kako voda drizzled dolje joj kosu i po cijelom tijelu. Naše oči se sastao i ona mi se nasmiješio dok sam maknuti moju košulju. Znao sam da bih dobiti erekciju kontakt očima, ako je ostala, pa sam pogledao drugi put i moje stvari staviti na sunce krevetu, prije nego skakanje i.

To je prilično duboko, tako da sam se zadržao u jeku od veslanja dok Linzi gmizati iza mene i dobio na moj povratak. Naletjela ruke uz moje i šapnuo mi je 'Nice oružja'. Osjetio sam jak udarac u leđa dolazi na dolje ispod, tako da su Elle je ronjenje u, preselio sam se na stranu da se ohladi i off tucked vrhu moj kurac u elastičnom na moje gaćice.

Prije dugo, bila sam prilično puno zadubljen u djetinji budalaštine od dvije djevojke, i to toliko da je moja 'donji rog' nikada nije ni ušao moje glave. To je bio dobivanje kasno i uskoro bi se vrijeme zatvaranja. Bilo je samo tri od nas ostavio u bazenu osim života straže nadzora nas i starije gospode na putu van. Mi smo bili u plitkom kraj bazena i dvije djevojke su pokušavali me nagovoriti na otkriva moje zaljubljen u kojima sam inzistirao 'Ja nemam satrti! ". Linzi ležao na dnu bazena opuštanje dok se Eleanor je provedeno od strane mene. To je bio samo općenito ludiranje do Elle skliznuo shvatiti moje malo, zbog čega joj magarca lijevom obrazu trljati se protiv moje član. Pokušala sam joj manevar u prethodni položaj, ali ona mi je rekla da 'stop shaking' njom. Bio sam zarobljen. I nemoćno pokušao da se moje misli od nje, ali nije bilo koristi.

Zatim sam vidio Linzi na drugoj strani bazena ronjenja u i Elle mi je rekla da glavu tamo. Dakle, preselio sam u svom smjeru ide sam polako kako ne bi izazvati hard-on, ali Eleanor samo mi je rekla da se presele brže. Njezina ars je tako čvrsto i svaki korak sam uzeo, joj napravio iza trljati protiv moje penis. Mi smo skoro bili na Linzi, ali nisam mogao pomoći i moj kurac je narasla do ogromne veličine. To je bio izviru iz vrha moje gaćice, pa sam ih izdvajali do tad. To nije uopće pomoći. Moja član podvlači pod otpada bend i naglasio ravno naprijed, u smjeru Linzi's.

'Hello again' Elle kaže da Linzi.

Ona je okrenuo svoje oči k meni i reče: "Pusti, I'm gonna plivati prema strani '.

Ja sam je pušten iz moje ruke i ona je desna noga bacili u vodu, smacking glava moje erekcije. To odskočiti gore i dolje u vodu i pustiti tihi 'Arghhhh'.

Eleanor isplivao, s zabrinuti pogled na licu. Održao sam moje dvije ruke oko moje otpada, moj penis bolan. Njezina Linzi i prilazi mi. Elle je rekao 'Oh shit, jesu li u redu? Lemme vidjeti svoju ruku '.

Elle dođe blizu mene, vidio me hvatalo moje otpad i prije nego što sam mogao reći ništa, dvije djevojke i otišao podvodnom me uhvatili. Oni su se pojavile, gledajući se međusobno traže oboje užasno neugodno.

'Žao nam je ... o da, to je u redu, znaš? Mi smo saznali sve o tome u seksu ed. Mi razumijemo, čak mi je ostao iza na pauzu za igrati s modelom ".

'Ja ne mogu vjerovati samo je rekao da je "prekinuo Linzi.

'Žao mi je, Griješiti ono model? " Odgovorio sam.

'To je samo, oni imaju plastični model penis se koristiti kako bi vam pokazati kako staviti kondom na. " Ona je objasnila, lice joj svijetli crveno.

'Jaynie je stavljajući ga u usta i pokušava nam pokazati kako dati blowjobs'. Elle Nastavak.

Gledao sam kako Linzi valjanog oči drugi put i lice joj je svijetlo crvena kao život branič ušao osoblje sobu u daljini.

Sve je u otvorenom sada, napetost je otišao na taj način JA pravedan je došao vanjska strana sa 'Oh i kako to učiniti, Elle?

Ona giggled i oči flickered između moje oči i moje otpada prije nego što je ona odgovorila 'Jaynie i mi mogle stati sve to u našim ustima, ali Linzi samo mogao dobiti vrh polovicu u'

'Arr-shut up Elle, barem znam kako dati jedan. Kad sam bio izlazak s Jake, sam se da ću im dati mu sve vrijeme. Kladim se da ste nikada nije dao ni jedan ', rekao je Linzi.

'Pa? Ja samo čekam pravu dječaka, ništa krivo s tim ', odgovorila je.

'Ne postoji nije "ja intervenirao.

"Vi ste previše ljubazni 'Elle, rekao je, nasmijan.

Moja erekcija je još uvijek puna i ja gledao kao dvije djevojke divili oticati u moje gaćice.

'Mogu li ga osjetiti Liam? " Upitan Elle nervozno.

'Ajde, ako je to ono što želite "odgovorio sam.

'Jeste li stvarno mislite da bih reći ne? " primijetio Linzi

Gledao sam kako Linzi mi se nasmiješio i Eleanor polako joj ruka omotan okolo vrhu moje lupanje člana bacio moje gaćice, nježno ga milovati i smirking za sebe.

'WOA, to je mrtav teško' je ona uzviknula.

'Naravno, to je. On je uključen. On želi imati spolni odnos s vama. " najavio Linzi.

'Ne, ne, ona samo dobiva tvrdi nasumično. Iskren. Ne mogu si pomoći. '. I popucali.

'Oh ... desno, a zatim U redu' odgovorio Linzi kako bi došla van i stisnut glava mi penis nježno.

'Kad ne ide to dolje? " Said Elle

'Nakon što je došao' prekinuo Linzi.

I neka se tihi jaukati kao što sam gledao dvije djevojčice radoznalo moždani udar i pokrenuti svoje ruke uz moju osovina, oboje nasmijana.

'Koliko dugo će to trajati? " Eleanor raspitivao za nas dvoje.

"On neće sperma ako mi samo to udarac, morate čekati dobi ili jednostavno imati spolni odnos ili će mu dati ili blowjob handjob". Linzi prije nego što je odgovorio rekavši 'Imam ideju' za Elle.

Ona šapne nešto na uho Eleanor je, pokazujući prema svlačionicama prije dvije od njih mi se nasmiješio.

'Hajde, neka je vas sredite', rekao je Linzi, zamotan joj meka ruka oko mog neuspjeh oko mene vuče u smjeru koraka.

'Gdje smo go-...?' Rekao sam neodlučno.

'Osoblje svlačionicama su otključana i nema nikoga okolo, tako da ćemo ići u tamo'. Odgovorio Linzi.

Ja glanced na Eleanor jer njezine su oči i dalje usredotočena na moj kurac. Izgledala je malo nervozan, ali još uvijek dovoljno pouzdanima da se osjećaju moju erekciju.

Ja sam se podigao iz bazena i nakon njih dvojica u tuša.

'Nitko' ovdje '. Said Linzi.

"Vi se pobrinuti za njega, a ja ću um vrata."

"Jeste li dobro?" pitao Elle.

'Da, što ti ..? " Rekao sam neodlučno jer je uvaljen mene nježno protiv zid i pala na koljena.

'Get on s njom onda', rekao je Linzi.

'Jeste li ćeš mi dati-...?' Ja raspitivao.

Onda bez mog pristanka, Eleanor osjetio moje član opet, smiješeći se i gleda u mene. 'Pa, to je još uvijek teško ", rekla je.

Eleanor došao u, bliže, priprema za povlačenje moje gaćice prema dolje. Ona je postavljena joj meke ruke na sastav otpada, valjanje okolo njih neodlučno i četkanje moje stidne dlake s njima. Seli glavom u bliži i njima srušena polako, loveći moj kurac na putu prema dolje. To bacili se prema njoj i lice joj se preselio natrag, kao što je dodirnuo njezin obraz. Dvije djevojke su ošamućen, bulji u nju velike, pune oči.

'To je definitivno veći od modela' Elle, rekao je, uzimajući moje gaćice od oko mojih gležnjeva te ih flinging preko tušem.

Gledao sam u čuđenje kako je usnice omotano oko glave i počela sisa. Joj usta bila tako mekana, topao i vlažan. Ona je isisan stvarno teško, kao. Nisam mogao pomoći, ali stenjati i padne zid u zadovoljstvo. Sam podigao moje ruke iza glave i gledao kao Linzi zagledao joj se s ljubomorni pogled o njoj.

Počela sam sve više oplakivanje glasno i Eleanor ukloniti njene usne od mojih pijetao do cerekanje i pogleda se u oči.

"Jesam li ja dobro radiš?" Ona je rekla.

'Da, samo ga držati događaj'. Odgovorio sam.

Ona je nastavak, slurping daleko tamo dolje nikad ne gubi oko kontaktiranja i uzimanje gotovo cijela stvar u usta. To je bio zapanjujući. Jedva sam mogao održati ravnotežu i moje zavladala na off cijevi na zidu.

Gledam do zbunjujući pogled. Linzi je stavljanjem stolicu uza zid. Naše oči se sastao i objasnila 'Želim bolji pogled, u redu? "

Ona je pala na koljena pored Elle, koji nisu ni oklijevati i pravedan je zadržao na sisanja.

"Lick savjet kao i 'savjetovao Linzi.

Eleanor nakratko zaustavi i reče: 'Ja znam što sam radiš'.

'Ona' I dodao je.

Eleanor ga staviti natrag u usta i nastavio raditi putu prema gore i dolje mi osovina, sisanja teško.

'Can I. ..? " pitao Linzi. Neću vas povrijediti, sam obećanje i ja sam dobar u tome samo pitajte Jake '.

'Ako želite. Tu je dosta ići okolo "odgovorio sam.

'Imaš to pravo ", rekao je Linzi kao što je vodio.

Ona je dobila na sa to odmah. Prvo, to guraju prema gore protiv moje grudi, pljuvanje na glavu i gledajući skočnog zgloba slajd dolje moj kurac. Ona se sastao ražnju na dnu mog osovina sa svojim jezikom kojim je lizali do vrha polako i valjane oko glave. Uzela cijelu glavu u usta i ja moaned. Eleanor je promatrao radoznalo kao i ona mi je isisan off.

Ja obožavan Linzi sa mojim čeljust odbačene. Ona ide gore i dolje moj kurac tako brzo i svaki put joj twirling jezik oko njega u usta. I moaned još više, gripozan metala na zidu i slučajno aktiviranje jednog od tuša. Linzi ona biti uklonjena iz usta i nježno lizali glavu, s radosnim, nestašan pogled na njeno lice.

Ja ispustiti glasno stenjati i Eleanor rekao "Mogu li probati to?".

'Evo' odgovorio Linzi, koncentrirajući se na desnoj strani glave kao Eleanor uselili

Počela sam oplakivanje još glasnije i teško disanje što sam gledao dvije djevojke lepršavosti svoje jezike na glavi moga neuspjeh.

'Arghhhhh ....' Povikao sam.

'Mislim da je on gonna cum Elle'. rekao.

'Yeah yeah .. ...' Rekao sam, zadihan glasno.

Gledao sam kako dvije djevojke ga je zadržao gore.

"Mogu li se njegova sperma? Elle pitao.

'Budi moj gost, nego se samo okusa kao slana voda'. odgovorio Linzi.

Ja shvaćeno cijevi iznad moje glave s obje ruke, disanja i oplakivanje Eleanor počinje opet sisa. Ovaj put bila je to sisa još brže i jače, koristeći svoj jezik malo na putu prema gore. Moje cijelo tijelo odjednom osjetio sve toplo. Osjećao sam se kao što je bio idući u nesvijest kad sam počeo da sperma.

Sam bio obavijen u tom smislu ogroman užitak i olakšanje. Nisam mogao osjetiti moju ruku i nogu. Zatim, kao što joj usne seli, stezanja oko samom vrhu moje penis, ja došao. Ona zatvorene oči zadržao oko sisanja vrhu. I neka od drugog jaukati kao što sam svjedoči Elle se špricati nakon špricati nakon špricati u usta, i dalje sisa, bez ijednog ustuknuti. Moje cijelo tijelo je trzanje. Loše Elle, sam mogao čuti nju gulping dolje u masama. Bio sam cumming toliko.

Sam imao samo nekoliko snimaka lijevo kada Elle otvori joj usta, hvata zrak. Ona coughed olako i sperma valjane dolje njoj brada i na njezine noge i prsa. Linzi pruži i stroked moj penis Eleanor uhvaćen joj dah, zbog čega mi je to pucanje zadnje moje sperma na Elle je obraz i na Linzi u ruci.

'Isus, te gotovo utopiti tamo', rekao je Linzi.

'Žao mi je, jesu li u redu? " Pitao sam.

'To je u redu' osigurana Elle odgovorio, brišući joj brada i lizanje joj usne poput mačka.

Linzi je još uvijek zauzet moje milovati penis kada je Elle objavio 'MHM da ima okus jagode ili nešto'.

Cum još rominjanje off vrhu moj kurac kad Linzi se lizali off i odgovorila "Da, vrsta ... mhmm '.

Nisam mogao vjerovati. JA je otišao od plivanja do gledajući dvije djevojke jedu moja sperma od jedna drugu.

'Ne mogu vjerovati ovo "ja mumbled.

Dvije cure gledali jedni na druge, a zatim natrag u mene.
Licni kontakti beograd
Duljimo, oni su mi rekli da i dalje ostane tajna i Ja sam, prije nego što je postavljanje ovdje. Jedini razlog zbog kojeg sam podnošenje to je zato što sam preostali inkognito. Ja sam imao iskustva sa drugim djevojkama (osim, nažalost) koje sam svibanj dotaknuti u budućnosti.

Do tada, dobar dan vama i nadam se da ste imali dobar provod premlaćivanjem od ovog (ako nisi). Sve povratne informacije je dobrodošla.
Contribute a better translation


Sign up