..

недеља, 10. јануар 2010.

licni kontakti gay

Mark i ja znao svaki ostali za nekoliko godina. Razgovarali smo o normalan 'momak' stvari: nogomet, motocikle i djevojke. Kao što se tice svatko, Marko i ja imao normalan tinejdžerski prijateljstva. U stvari, čak i Marko nisu znali da je svaki put sam gledao ga neutaživa pohlepa skočila kroz svaki vlakana mojih osamnaest godina-star, mišićav okvira.


On je bio predivan! JA naviknut ležati budan u noći polako povlačiti moj tvrdi kurac kao što sam zamišljala kako mu je glatka, štavljena koža će proširiti po cijelom tijelu. Hed 'pusti me poljubi ruku i ja sam protiv njega utrljati u tim fantazijama. Ali, nažalost, fantasies bi ostati - ili, barem, to je ono što sam mislio.


Travnja stigao, kao i školskih praznika Uskrsa. Mark, par prijatelja i ja imao rezerviran provesti vikend zajedno u odmarališta - on je obećao da će biti dva dana plivanje, sportovi na vodi i pije. Kad smo došli, smo krenuli ravno za bazen. Mark pogledao u njegovom čudesnom kratke hlače za kupanje, ja sam 'slučajno' brušenog prošlosti ga i osjetio njegovu oticati s leđa od moje ruke. To je bio velik. Skočio sam u dubokom kraju brzo sakriti aktivnost se događa u mom vlastitom gaćice.


Te noći mi je ostao sve do igraće karte i piće - život je bio dobar. Mi na čelu s našim sobama na oko 2. Marko i ja bili dijelite jednu sobu, a druga dva su u drugoj. Mark počeo da se mijenja. 'Gle sad, ako želite vidjeti mene golu' on našalio. Sam stavio na moj najbolji dojam od gađenja: "kao da je!"


Leži u istoj prostoriji kao i doveo ga natrag sve fantazije bih bio vlasništvo. Zatvorio sam oči i vidio njegov prekrasan pijetao pred mene - čovjek, trebao sam Wank! 'Hej Mark', rekao sam u svjetlu ton, 'ćeš mi reći što mislite o tome kada je Wank onda? "To je - sudoper ili plivati. Osjećao sam rumenilo od sramote da sam čak bih pitao, što ako je on samo mi je rekla da odjebati?! Što ako je on shvatio kako sam osjetila? Bio bih reći svima da Im 'peder', da ću ih pokušati zajebati kad san. Oh shit.
No, umjesto toga, on je tiho nasmijao. 'To bi se reći', rekao je on. 'Ali ja sam obećanje da je nešto dobro'.
To je bilo - vrata u mi je trebalo. 'Tell me about it', ja molila. 'Tada ću reći moje. "
On neka se dug uzdah. Zatim, konačno, on je rekao: 'Ona je prekrasna. Ona ima dugu plavu kosu, savršenu tits i obrija lijepa maca. "Bio sam prilično siguran da je alkohol govori - on nikada ne bih normalno govoriti ovako. 'Ona voli lizati, sisati i biti jebeno - srećom za mene. "Breaking tišinu sobe bio je redoviti pokret Marka duvet - on je Wanking. Imam leptiri u mom stomaku i osjetio moj penis rastu tvrtke.
'Da li ona te jack off? "Pitao sam, penjanje polako vanjska strana od moj krevet i kurs prema njegovu.
'Da'. On je bio Wanking teže.
'Da li ona sisati tvoj kurac polako?' Bio sam sad na kraju njegov krevet i podigao uglu svoga duvet.
'Yeh', on moaned.


Popeo sam se na svoj krevet i uzeo njegov penis u moje drhtanje ruke. On shuddered malo na moj dodir. Onda sam ga stavio u usta. Ja lizali vlagu van na kraju ga i wanked nježno s jedne strane kao ona uđe i iz mojih usta. On neka se uzdasi i moans zadovoljstva. Tada sam lizali rubu glave i dozvoljeno ga gurati desno natrag u moja usta. 'Oh yeh', on potiče.


To je bio velik kao sam imala zamisliti, možda još veći, i savršeno oblikovan. Unatoč mraku, mogu reći da je koža bila glatka i opaljen. Ja dopušteno moje ruke za istraživanje tijelo obožavao sam imao tako dugo. Njegovo tijelo je bilo iznenađujuće mišićav, unatoč svojoj skinniness. JA je uzeo moju košulju van i on me kopiraju, onda je stigao i vođena preko moje bokserice off; mi blizu pucanja penis odskočiti poput kavezu-životinja pušten u divljinu - konačno to je besplatno!


I gurnuo grudima protiv njega i održava čvrsto, osjećaj naše cocks sastanak za prvi put. On me je prevrnuo i reciprocated korist. On je poljubi moje pijetao i isisan vrlo nježno, baš kao što sam htjela. Ja nikada nisam osjećala moj kurac tako velik ili tako uzbuđen! Toliko za moje mašte je došao pravi - tamo je bila jedna stvar slijeva to probati. Ja ga prevrnuo, tako da je moj penis odmarao između njegove glatke stražnjice i uzme njegov penis u ruci. 'Ne', on feebly prosvjedovala '.
'Dovoljno je uživati u njoj ", ja ga uvjeravali. Wanked sam ga natrag i naprijed polako dok nije moaned sa zadovoljstvom. Tada sam uzeo jedan prst i lagano ga prstiju. Njegov povratak zakrivljeni s novim senzacija i moje ruke počeo da radi brže i brže. On je bio o to cum, I knew it. Sam ga gurnula na leđa i skliznula mi usta natrag na njegov penis. 'Da' povika, kao što je nadut unutar usta i ja dopušteno slani okus ostaje u ustima. 'Wank preko mene ", rekao je on.
Sam ga straddled i wanked, kao što nisam nikada prije wanked. Ovaj put mi nije trebalo fantazija. U roku od nekoliko sekundi sam sprejom prsa sa mojim posjedovati krik užitka i tada srušila pored njega. Mi na čelu s tušem i mi gumiran međusobno čiste pod toplim sapunici - život je bio vrlo dobar.

Licni kontakti gay momci su ono sto trazim na netu.
Sutradan, on je ne spomenuti išta o prethodne noći. U stvari, on još uvijek nije spomenuo ništa - ali znam da on misli o tome što često kao i ja, i znam da to neće biti jedini put on čini moju stvarnost fantazija. To je sve samo pitanje čeka ...